- 2 DAYS LEFT!

Hello! 2 DAGAR KVAR FÖRFAN! Så jävla skönt. Nu ligger det ju lite julklappar under granen, vill bara gå och öppna alla asso. Nej men idag ska ju jag träffa min lilla skitunge! :D Asso Albin haha. Nää skoja bara. Väntar på att min lilla sötnos ska sätta på mobilen så man kan få tag på honom. Idag har jag jättelust att vara ute.. Vet inte varför, haha. Imorse vaknade jag och det var helt tomt i hemmet, bara min storasyster var hemma. Så himla skönt. Nu har mamma och pappa köpt all mat, all läsk och godis till julafton. Hela skafferiet är fullt med godis, choklad, chips, och ännu mer godis! Hihii! Men nu ska jag ringa Albin dåra och se om man får tag på honom idag.. Senare idag ska jag träffa töntarna också! Nä, jag skojar bara. Jag ska träffa Ludvig, Simon, Jessica och Caroline senare idag typ. Jajja, nu ska jag sluta snacka. Puss! / Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0