- FÖRLÅT

Hejhej! Hur mår ni? Förlåt att jag inte har skrivit.
Igår:
Jag vaknade klockan 8 på morgonen. Jag kunde typ inte sova. Men min lillasyster var vaken så jag satt uppe med henne, sen kollade vi på julkalendern. Efter ett tag skulle hon sin till kompis, så jag var tvungen att gå dit och lämna henne. På vägen hem träffade jag Julia och Siri. Vi gick hem till Julia, och Julia och Siri duschade och gjorde sig iordning. Efter ett tag så kom Philippa också, och sen gick alla vi ut på en promenad. Det var solsken och jätteskönt ute. Alla behövde få lite luft, så vi var ute och gick, tog bilder, pratade, och lite allt möjligt. Sen så drog vi till Solna centrum och käkade på donken. Det var jättegott! Sen så drog vi hem till Jessica, för vi hade hennes nycklar och busskort, så vi åkte hem till henne och lämnade det. Och då fick vi gå in också, och hennes mamma hade gjort pizza så vi fick äta det. Och dom hade köpt pepparkaksdeg, så vi tjejer bakade pepparkakor :) Och det började snöa, dom hade klätt granen i köket, så det var rena julstämningen. Det var supermysigt! Efter ett tag skulle jag hem, så alla tjejerna följde mig hem. Och vi gjorde snöbollar och hade kul! Jag skulle hem för jag, mamma, pappa och min lillasyster skulle till min moster. Vi åkte dit för att min storasyster skulle ha tjejmiddag hemma, så då fick inte vi vara där. och där lekte jag med min lilla kusin, vi kollade på robinson, käkade middag, och pratade och hade det trevligt. Kom hem igen vid 11 ungefär, och då la jag mig och sov. Var supertrött.
Idag:
Idag har jag varit i solna centrum och köpt julklappar. Och så har jag jobbat och tjänat pengar, och slått in alla paket, och så har jag nyss duschat. Nu ska jag dricka upp min oboy och kolla på någon film. Puss / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0