- HÄR KOMMER ALLA BILDER!

Var beredda på att det är mycket bilder..
HÄR ÄR HUR MIN DAG HAR SETT UT:

När vi nyss kommit hem från kyrkan

Här satt dom vuxna och käkade jullunch

Och här satt vi andra!

Och jultomten kom..

Min pappa tar emot en julklapp

Efter vi öppnat alla julklapparna

NU ÄR DET HELT TOMT UNDER GRANEN :'(

Här satt några och hade det trevligt.

Min coola pappa

Mina två kusiner
OKEJ, NU KOMMER ALLA JULKLAPPAR!

Jag fick min iPod! :D

Det här fick jag av min storasyster

Vad kan finnas i den här?..

Jo, den här grymt snygga klockan!

Och så fick jag den här parfymen. Den luktar skitgott!

Den här jättefina ringen fick jag av mormor

Och dom här ringarna fick jag av mami och papi

Fick örhängen av min moster

Och så fick jag 800 kr! :)


NI FÖRSTÅR INTE HUR GLAD JAG BLEV NÄR JAG FICK DEN HÄR. ASSO FÖR JAG HADE VERKLIGEN ÖNSKAT MIG EN SVART SKINNJACKA, OCH JAG TYCKER DEN ÄR SKIIIITSNYGG! Man kanske inte ser så mycket hehe.. Men den är jättefin!

Och så fick jag ett lila linne. Alltid bra!


Och så fick jag en jättemysig svart halsduk. Den har liksom lite glitter i sig också. Fint att ha till skinnjackan!

Här är min lilla kusin, hon ville så gärna vara med på bild också hahah :)

Och så fick jag den här grymt fina lilla väskan! Den ska jag ha på nyår :)

Och jag fick en jättemysig kofta av mormor! Och dom där fina tofflorna.

Här satt vi sen och lekte :P

Nu sitter jag här och lyssnar på min iPod :)
Det var vissa fler saker som jag fick som jag glömde ta bild på.. Jag fick ett par socker av mormor, en sån där sak man kan hänga smycken på av min moster, en film av min morbror, en pyjamas av min mormor och ett armband av morfar. Jag är iallafall skitnöjd med allt jag fått! Fyfan vilka bra julklappar. Men nu ska jag ta en lussebulle och göra te, och gå ut och sätta mig med pappa och fanny i vardagsrummet. Puss och god jul / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0