- IMORGON SMÄLLER DET

Tjaa! Imorgon gäller det. Fyfan vad jag längtar! Asso jag dör. Idag har jag varit med mina tjejer, och vi har varit på Q-lan. Där träffade vi Jesper, Tobias och Albin. Och jag och Albin typ snackade lite.. Orkar inte prata om idag. Imorgon när jag vaknar så ska jag vara med Albin, ska va med honom typ på dagen. Senare ska jag börja fixa mig. Oj, vad ska jag göra?.. Duscha (Alltså tvätta håret och tvätta igenom hela kroppen), raka benen, sminka mig, börja byta om, platta håret, välja smycken, sen ska jag börja vandra upp mot Jessica, för där ska jag äta middag. Sen efter det ska alla kompisar träffas, och vi ska hem till mig och festa. Sen går vi ut typ halv 12 och börjar smälla! Men fyfan vad vi ska dansa hemma hos mig. Shiat! Men nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen.. Är skittrött. Julia och Siri sov över här inatt, och vi somnade halv 6 hehe.. Så är ganska trött. Så, pusspuss! / Rebecca.
VAR BEREDDA PÅ ATT DET KOMMER BILDER FRÅN NYÅR!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0