- JULAFTON ÅR 2009

Tja! Har ni haft en bra julafton? Min blev verkligen tummen upp! Jag har haft det jättetrevligt och har fått skitfina julklappar. Jag har redan tagit bilder på allt, så jag ska bara ladda upp som och så.. Vi får se om jag kommer hinna visa dom idag, det kanske blir imorgon. Jag tror jag kommer hinna göra det ikväll. Men vi får se. Jag, min storasyster, min kusin och min kusins mamma var i kyrkan först, sen gick alla hem till oss där vi skulle fira julafton dåra. Sen började alla andra komma vid typ halv 2. Vid 2 började vi käka, sen en timme senare kollade alla på Kalle Anka. Åååh, har saknat det så mycket! Sen när Kalle Anka var slut kom ''tomten''! Haha! Det var min låtsasmorfar som var tomte. Vi hade juen liten 5-åring här hemma, det behövdes ju en tomte. Så han ställde upp på det. Sen efter det så började vi öppna alla paket som var under granen! Och asso shit vad fina grejer jag fick. Jag trodde inte jag skulle få så mycket saker, och så fina. Visar bilder snart, om jag hinner. Sen så gick vi runt och pratade och fikade och så, sen var det dags för lek! Vi körde charader (stavning?..), och fyfan vad det var kul. Och när vi hade lekt ett tag så kollade vi på Clas-Bertil Jonsson. Men nu ska jag gå ut till dom igen. GOD JUL / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0