- LUSSEBULLAR :)

Hejhej. Hur mår ni? Själv mår jag sådär.. Har varit lite hängig hela dagen. Jag var i skolan som vanligt, och när jag kom hem så la jag mig i ett varmt bad. Det var jätteskönt att ligga där och bara slappna av. Sen så gick jag upp, och så bara la jag mig i sängen, så somnade jag där. Efter typ en halvtimme kom Emelie hem så hon gick in och väckte mig då. Och då gick jag upp, satte på mig kläder, började städa i mitt rum & i köket. För jag och mamma ska baka lussebullar snart! Just nu är min mamma och kollar på när min lillasyster rider, så hon kommer väl snart. På torsdag ska vi sälja lussebullar med klassen. Ska vara på ICA klockan 7.. Jippie. Och där ska vi stå med typ tomtemössa på oss och grejer haha!


Jag just nu. Lite mysiga kläder sådär.. Lilla Trassel ville va med också :D 
Men nu ska jag dra. Puss / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0