- MÅNDAG KVÄLL

Tjaa! Hur äre? Själv är det bara bra. Inatt sov jag hos Jessica, alltså söndag-måndag. Vi vaknade vid 11, och när vi vaknade gick vi upp och gjorde frukost och kollade på en film. En askonstig skräckfilm. Men den var ändå bra. Sen typ 2 timmar senare ringde jag Albin, för vi hade bestämt att vi skulle va med varandra idag, så jag ringde honom. Och jag började göra mig i ordning och så gick jag hem, och Albin kom. Och vi kollade på någon film på tv, käkade mat, och pratade. Vi snackade typ inte klart om det vi pratade om så vi ska ses imorgon också. Efter det så kom jag hem, och när jag kom in i mitt rum så satt Jessica, Caroline, Simon och Ludvig där? Haha! Så vi kollade på Scream 3, och Scary Movie. Sen gick vi ut, var ute ett tag, sen gick alla hem. Och nu sitter jag här. Hade askul nu på kvällen och jag ska vara med dom efter jag varit med Albin imorgon igen! Men nu ska jag dra.. Puss!

Här är julgranen! :) Haha, min lilla kissemisse ville också va med



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0