- NYA SKOOOOR

Hejhej! Idag har jag varit i skolan, varit i solna centrum med carro, julia och Mathilda. Jag och Mathilda köpte en julklapp till Julia. Sen efter ett tag drog alla hem, men jag och thilda stannade kvar. Vi satt och typ pratade om lite allt möjligt. Sen tillslut kom min mamma och hämtade mig för vi skulle till kista och köpa uggs till mig. Är jättenöjd! Dom är jättesköna. Här är dom:


Dagens outfit:

Och här är ett armband som jag fick av Philippa när hon var i London:

Och här är en ny klocka jag köpte för några dagar sen:

inte så fina bilder kanske.. Idag bestämde jag med Philippa att jag ska köpa en guldig jacka av henne. Den är superfin! Så den ska jag köpa av henne typ imorgon. Och snart är det julaftoooon! Iiiih! Längtar!
Men nu ska jag hoppa in i en dusch, skriver senare ikväll. Puss / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0