- SISTA SKOLDAGEN

Hello! Yess, imorgon är det sista skoldagen, och sen är det julloooov! Shit vad skönt asso. Idag har jag varit i skolan, sen efter det var jag med Albin. Vi var med varandra och snackade och skrattade och hade kul. Imorgon så är det ju skola, men vad ska jag göra efter? Jag ska faktiskt fråga Albin om han vill hitta på något igen, för jag kommer inte träffa honom igen förrän typ på söndag. Såhär ser fredag ut: Vi börjar skolan klockan 10, och då ska vi bara sitta och dricka julmust och äta något gott och bara mysa. Sen slutar vi halv 12, vad ska man göra då liksom?.. Någon gång på fredag ska jag klippa mig, sen klockan 6 ska jag och alla kompisar ge varandra alla julklappar och äta middag. TACOS! Hihiii vad gott! Asso jag bara älskar mat som ni kanske har märkt hehehe..

Vad ska ni göra på julafton? Själv så kommer min moster, hennes kille och deras barn (alltså min kusin), mina tre andra kusiner Jessica, Diddi och Krille och deras föräldrar, och min mormor och hennes nya man kommer. Det ska bli skitkul alltså! På nyår ska jag bara va med kompisar och ha skitkul. Asso gud vad den här terminen har gått fort. Liksom, nyss var det 1:a november, nu är det 16 december? Det är helt sjukt.

Nu ska jag hitta på något att göra innan jag ska sova. Jag är supertrött, så jag ska försöka lägga mig tidigt idag. Jag har varit jättetrött hela dagen. Och fyfan vad dåligt jag mådde i skolan idag.. Usch. Jag mådde superilla och hade skitont i huvudet, och jag var såå trött. Vaknade inatt vid 3-tiden, och kunde verkligen inte somna om. Jag satte på en film och där låg jag i kanske en halvtimma. Haha, nu ska jag sluta skriva.. Puss! / Rebecca

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0