- SO

Hejhej! Nu sitter jag i datasalen, och vi skriver typ historier på engelska. Asso jag har redan gjort två stycken, så mina ideér är helt slut. Jag kommer inte på vad dom ska handla om eller något. Skitirriterande. Jag har bara suttit och tänkt på vad den ska handla om nu i ungefär 40 minuter.. Jag kan inte koncentrera mig. Fast engelskaförhöret gick super! Det gick faktiskt jättebra. Men just nu den här lektionen kan jag verkligen inte koncentrera mig. Allt känns bara så fel, haha. Vet inte varför. Hela dagen har jag känt att allt bara är fel, att allt är bajs. Haha, asso jag har ingen aning om varför. Jag kan ha såna här dagar ibland, att allt känns bara så fel och så sjukt konstigt. Ska bli skönt att få vara med vänner senare och få bort dom här konstiga tankarna.

Nu har jag iallafall bestämt med Philippa, hon ska komma hit till bergshamra efter jag har slutat, och då ska vi till stan och köpa godis och läsk till ikväll.

Men måste jag försöka koncentrera mig.. Puss / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0