- ÄNTLIGEN FREDAAAG!

Hejhej. Nu är det äntligen fredag! Yes! Idag ska jag till skolan såklart dåra.. Och vi ska till naturskolan med klassen någon gång under dagen. Efter skolan så ska jag och Albin KANSKE åka till stan eller något. Om inte, då vet jag inte. Men senare på kvällen ska vi ringa några. Julia och Siri har redan sagt att dom kunde gå ut med oss sen, så kanske albin ska ringa några av sina kompisar. Så medans julia och siri dansar så kanske jag och Albin gör ngt. Någon av Albins kompisar kanske kommer va med oss från början, jag vet inte.

Jag har sovmorgon till 9:10 idag. Börjar med spanska, sen engelska, sen so, och någon gång under so:n kommer vi åka till naturskolan. Vi kommer vara klara där vid 14:30, och då slutar vi. Så vi slutar en timme tidigare än vanligt!

Här är dagens outfit:

Mörkblåa jeans: Ginatricot
T-shirt: Frankrike
Kofta: Lindex (Philippas gamla)

Ha det bra! Puss / Rebecca

Kommentarer
Postat av: Philippa

Jag ska också vara med <3

2009-11-20 @ 09:16:27
URL: http://puffeduffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0