- FARS DAG

Hejhej! Förlåt att jag knappt skriver. Nu är min dator mycket snabbare igen, så jag kommer skriva mycket mer nu. Bra va? :)
Jaa.. Vad har jag gjort idag? Jo jag har varit med Julia och Siri. Jesper, Jessica, Julia och Siri sov här inatt. Det var skitkul! Vi vaknade vit typ.. 10. Så då kollade vi på skräckfilm på morgonen, sen så käkade vi frukost, sen började vi göra oss i ordning och gick ut. Då hade Jesper och Jessica redan gått hem så jag var bara varit med Julia och Siri idag. Jag har varit lite nere idag, en person förstörde min dag.. Men iallafall, vi åkte till hagalund och träffade några, sen åkte vi tillbaka till bergshamra och vi typ satt oss i en port för att det var iiiiiiskallt ute! Men sen så skulle jag hem och äta. Det är ju fars dag. Och vi åt tacos. Hihi, det var jättegott!

Men nu måste jag plugga lite matte.. Puss på er / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0