- FREDAG DEN 13:e

Hejhej! Idag är det fredag den 13:e.. och det var strömavbrott! Ohshit vad mörkt det var ute! Asså jag döör. Jag, Siri, Julia och Philippa var påväg hem från dansen, så när vi kommer upp från tunnelbanan vid ICA, asså det var helt bläcksvart. Skitläskigt var det. Man såg bara hur något rörde sig lite här och där, och det var ju människor. Fan vad äckligt det var.

Jahapp.. Vad skulle jag säga?.. Juste! Jag följde ju med Siri och Julia till dansen idag, och då snackade jag med dansläraren. Och hon sa att jag kunde börja efter jul igen, så det ska jag göra. Och vi fick sitta och prova kläder som vi ska ha. Fyra stycken ska ha gråa byxor, och fyra stycken ska ha svarta byxor. Och dom som har gråa byxor ska ha svart tröja, och dom som har svarta byxor ska ha grå tröja. Jag ska ha gråa byxor och svart tröja. Jättemysiga kläder! Hihi!

Nu ska jag ut och träffa tjejerna snart. Vet inte när, hoppas dom är klara snart. Men nu kan vi ju iallafall gå runt ute, strömmen är ju tillbaka.

Idag ska Siri sova här, för att hon, jag, Albin, Tobias, Robert och Jesper ska till Boda borg imorgon. Vi ska vara vid ICA 9:30 imorgon!!!.. Omg, vi ska se om jag och Siri kommer klara det.. Jag tror vi kommer ligga och sova till typ 11 säkert.. Haha. Nej, så får jag inte tänka. Då kommer vi säkert göra det bara för det.. Haha! Aja, vi ska åka bil i 1 ½ timme, så vi kan säkert sova lite då haha!

Jajja, nu ska jag ringa och kolla lite hur det går för tjejerna.. Puss på er / Rebecca
FÖRLÅT ATT JAG KNAPPT BLOGGAR, SKA ÄNDRA MIG!

Kommentarer
Postat av: Becka*

Boda Borg är jätte roligt =D vi var där på klassresa xD lycka till med en bana som heter marddrömmen tror jag den är ASSS svår!



xoxo

2009-11-14 @ 13:24:15
URL: http://beckasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0