- HEMMA

Hejhej. Just nu sitter jag här hemma.
Efter skolan så var jag med Albin, och vi satt och pratade en liten stund. Sen gjorde vi nudlar, och så käkade vi dom. Sen så gjorde vi det mysigt i rummet och kollade på film. She's the man. Den är ju så bra! Men sen efter det så käkade jag middag med min familj, sen så pluggade jag ett tag, och sen duschade jag. Och nu sitter jag här. Jag har kollat på lite kläder som jag vill ha. Jag ska fråga mamma om jag kan få låna lite pengar av dom.. Dom sakerna som jag absolut vill ha är den där mörka mysiga koftan från H&M. Den med luva. Och så vill jag ha dom svarta jeansen och skinnjackan. Dom sakerna vill jag verkligen ha..

Men nu ska jag lägga mig och kolla på en film. Puss! / Rebecca

Kommentarer
Postat av: jessiCaroline

fiina saker <3

2009-11-11 @ 18:49:13
URL: http://jessicaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0