- INGEN ROLIG DAG..

Hejhej!
Min dag har inte varit så himla bra.. Ett: Jag försov mig till 07:55, och vi började 08:10. Men jag hann! Två: När jag är påväg till skolan märker jag att jag glömt nycklarna.. Så mamma fick komma till skolan och lämna dom. Tre: Jag hade ont i magen hela dagen, för jag var sjukt hungrig.. Åt bara ett äpple påväg till skolan. Och nu, fyra: Är sjuuukt trött.

Lite otur.. Efter skolan så var jag med Albin, vi snackade och gjorde te. Men vi hann aldrig dricka klart det, för han skulle träna. Så när han gick satt jag och pluggade lite spanska, sen så drack jag mitt te och satte på natt på museét. Jag var ensam hemma jättelänge! Ingen kom hem. Men sen tillslut så kom Emelie hem, och hon och jag gjorde mat, sen så kom mamma hem efter ett tag. Och jag hjälpte henne att plocka ur diskmaskinen, och nu sitter jag här.. Men nu ska jag duscha, sen ska jag kolla på någon film.
Men nu ska jag dra. Kramkram! / Rebecca

En bild från igår.

Kommentarer
Postat av: Julia

Har försökt nå dig hela kvällen. Är ju nå fel på comviq :/ men, vi träffas imorgon efter skolan så jag får jackan och det?



Puss

2009-11-18 @ 19:59:52
URL: http://julialundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0