- KVÄLL

Hejhej! Nu har jag kollat på Svensson Svensson med mamma och druckit varm choklad. Innan det så satt jag i en halvtimme och pluggade lite NO. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Kanske sitta här ett tag. Juste, såg ni att jag har fixat en ny header? Tycker ni den blev bra? Jag tycker den blev ganska fin. En fin, enkel liksom. Här är bilder på Alice förresten! Vi köpte också en liten söt nalle till henne.


Hon är jättesöt! Och hon är sååå liten. Asså det kändes så underbart att sitta och hålla i en sån där liten person. När man ser henne så längtar man nästan lite grann tills man är stor och ska få en egen liten bebis med den personen man verkligen älskar. Fatta vad sjukt att helt plötsligt bara vara 3 stycken i familjen, istället för 2. Vad konstigt det borde kännas. Det förändrar ju liksom hela ens liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0