- MÅR LITE SÅDÄR ..

Hejsan på er! Såhär har mina dagar sett ut:

Lördag
Jag och Siri vaknade på morgonen, för vi skulle till boda borg! Och vi gick upp och fixade oss, sen gick vi upp till ICA. Och där stog vi en stund och väntade på alla, sen så satte vi oss i bilarna. Jag, Siri och Robert åkte med tobias mamma Maria och hans låtsaspappa Morgan. Det var faktiskt kul att åka runt där i bilen, vi snackade om lite allt möjligt och lyssnade på musik. Sen så kom vi fram, och då var det först jag, Siri, Jesper, Maria och Morgan mot Albin, Tobias, Robert och Micke. Sen efter lunch så bytte vi lag lite. Då blev det Siri, Jesper, Robert, Maria och Morgan mot mig, Albin, Tobias och Micke. Micke är alltså Tobias pappa. Men det var otroligt roligt på boda borg! Det var skitkul. Men sen när vi var hemma igen så duschade jag och Siri, sen åt vi middag här, och sen träffade vi tjejerna och vi var typ ute. Men sen så gick jag och hämtade min väska med sovkläder, för jag skulle sova hos Albin. Så Albin mötte mig, och jag undrade vart Tobias och Jesper var (för Albin var med dom), och då sa han att dom inte orkade följa med och möta mig. Men sen nån gång på vägen till Albin så hoppade Jesper och Tobias fram och skrämde mig (!!). Dom var jätte elaka.. ^^ Men hemma hos Albin spelade vi the sims 3. Och ja, medans Albin och Jesper satt och tjaffsade om hur gubben skulle se ut satt jag och Tobias och snackade om lite allt möjligt. Sen så gick alla hem, och jag och Albin började fixa oss för kvällen, sen gick vi och la oss för vi var ganska trötta. Iallafall jag.

Söndag
Jag vaknade 07:20, jääättemysigt.. Jag vaknade och hade jätteont i magen, jag hade det kvällen innan också. Men nu på morgonen gjorde det sjukt ont. Så jag väckte Albin, men han sa att jag skulle försöka sova igen, och jag försökte, men det gick inte. Så vi kollade på film en stund. Sen så började vi gå upp lite grann, och vi spelade kort, men jag hade fortfarande skitont i magen. Och det blev bara värre och värre. Sen tillslut klockan 9:30 så fick jag verkligen så sjukt ont så jag började gråta, och jag hade sovit jäättedåligt så jag var jättetrött också.. Så Albin tog fram min väska och hjälpte mig och packa, för jag hade så ont. Så ringde jag pappa och sa att jag mådde jättedåligt, så han kom och hämtade mig på direkten. Så jag bytte om sen så sprang jag ner och åkte hem. När jag kom hem satte jag på mig en ny pyjamas, öppnade fönstret för jag SVETTADES ihjäl! Och så satte jag på en film och la mig i sängen, sen tillslut så somnade jag. Och så vaknade jag igen vid halv 1. Så då gick mamma och satte på tevatten till mig medans jag gjorde min frukost och sen käkade jag. Sen började jag göra mig iordning för vi skulle träffa min lilla nya kusin. Hon heter Alice. Hon är jääättesöt och jätteliten! Och där fikade vi lite grann, sen så gick jag och min familj ner till en pizzeria och käkade där, sen så åkte vi hem. Och nu sitter jag här och ska snart plugga lite NO. Skittråkigt.. Men nu mår jag iallafall lite bättre. Men nu ska jag dra. Puss på er / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0