- onsdag den 25 november 2009

Hejhej! Hur mår ni? Själv mår jag toppen. Idag har jag varit i skolan, och jag hade mitt spanskaförhör dåra, och det gick super! Om en vecka ska vi ha läxförhör om precis samma sak som vi hade idag, fast skriftligt. Efter skolan så gick jag och Albin hem till mig, och vi gjorde först lite mat, och samtidigt kollade vi på film. Efter det pratade vi en liten stund, sen så började vi plugga matte! Har ju prov imorgonbitti. Kul, första lektionen har man prov.. Usch. Men jag har jättebra koll på allting, så det är lugnt. Jag tror det kommer gå bra! Men det var faktiskt jättekul att plugga med honom, och sen efter det så gick vi och kollade på film en liten stund. Sen gick vi in på mitt rum och tog kort när vi gjorde våra roliga miner haha! Jag och Albin brukar nämligen alltid göra en speciell min, och när man gör den ser man seriöst helt störd ut. Det är så jävla kul haha. Så vi typ satt och filmade varandra, och jag skrattade så mycket så jag fick ont i magen.

Men sen efter ett tag så åkte han hem, och jag forsatte att plugga i kanske 1 timma till. Sen så gick jag ut och satte mig och kollade på arga snickaren med mamma, pappa och fanny.

Men nu ska jag börja göra mig iordning för kvällen, sen så ska jag lägga mig och läsa, och sen ska jag sleepa! Puss på er. Skriver imorgon igen. Yeeessss, jag slutar efter lunch. Och jag kommer bara ha matte imorgon, sen ska vi till bagartorpsskolan och ha någon teatersport. Det är faktiskt skitkul. Så vi kommer komma tillbaka till skolan igen precis innan lunch, så jag kommer käka, sen kommer jag åka till solna centrum och köpa mina svarta jeans. Jippii! Och så kanske jag ska köpa lite julklappar också.. Vi får se.

Förlåt, nu ska jag sluta skriva.. Haha, puss! / Rebecca

Haha, här är vi med våra miner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0