- SKOLA

Hejhej. Jag har fått lite kommentarer om att jag knappt skriver, och anledningen till det är att när jag ska skriva blogg, så går min dator typ JÄTTESEGT. Asså när jag är inne på andra sider så är den snabb, men så fort jag klickar upp blogg.se så blir datorn jätteseg. Alltså jag kommer inte fram. Det tar skitlång tid, och jag tänker inte sitta vid datorn och bara vänta i tusen miljarder år. Så det är anledningen.

Just nu sitter jag i skolan och skriver om några himla gudar. SKITBORING!.. Hittar inte nån fakta alls.. Men nu måste jag leta vidare. Puss / Rebecca

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hallådär :)

Haft en bra dag hitills?



kram haidi ♥ !

2009-11-05 @ 12:48:08
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0