- SÖNDAGKVÄLL

Helluu !

Igår sov jag över hos Albin. Jag kom hem till Albin vid typ halv 11 på kvällen .. och när vi kom dit så käkade Albin lite mackor, och jag fick ett glas läsk. Och så satt vi vid matbordet och spelade kort i typ en timme? Det var askul. Sen så började vi fixa madrassen och så .. Sen så kollade vi på film en liten stund, men vi blev jättetrötta så vi la oss och sov. Jag sov jättegott! Mycket bättre än förra helgen jag sov hos honom.. Jag mådde ju jättedåligt så pappa fick komma och hämta mig typ klockan 9 på morgonen.

Idag så ringde mamma och sa ''Rebecca! Vi ska till mormor idag. Du måste vara vid ICA klockan 12'' Så vi fick gå upp och käka frukost, sen så satt vi och pratade och skojade liten stund innan jag började klä på mig kläder. Så idag har jag varit hos min mormor. Jag, mamma, Fanny, Jessica och Diddi var där. Det var faktiskt riktigt mysigt. Först så kom vi dit, och vi fick mackor och te, för alla var jättehungriga! Sen satt vi och pratade jättelänge, sen så drog vi till en affär, dt var skiiitbilligt! Jag köpte ett par svarta tummvantar, jättesköna var dom . Sen så köpte jag en liten korg där jag kunde ha mitt smink. Sen så åkte vi tillbaka till huset, och där så tog vi det lugnt ett tag .. Vi kollade på film, fikade, och sen drog vi hem.

Nu kommer mamma och säger att jag måste stänga av datorn ..
Aja, skriver imorgon igen. Puss / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0