- SORRY!

Tjaa. Förlåt att jag inte skrivit, verkligen förlåt. Men jag har pluggat och har haft annat för mig, så har inte kunnat blogga. Igår var jag i skolan dåra, sen så efter skolan så drog jag och tobias hem till Albin. Där spelade vi kort och käkade lussebullar. Har faktiskt inte haft så roligt på länge. Fan vad jag satt och skrattade asså haha! Speciellt när vi körde finns i sjön, haha! Men efter ett tag så kom Jesper, och vi var med varandra ett tag, sen så drog jag och Jesper till frösunda och träffade kompisar, sen efter typ ett tag så åkte vi hem igen. När jag kom hem var alla stjärnor uppe i fönstren! Hihiiii. Nu är det verkligen jul. Men jag gick och la mig typ halv 12, jag var så sjukt trött.

Idag så ska jag på någon julmarknad med mamma, fanny och typ mormor tror jag. Det kanske var några fler från släkten som skulle dit, jag vet inte riktigt. Aja, vi får se. Och efter det så ska jag väl hem en stund, sen så vi på middag hos några kompisar. Alltså bara min familj. Så det är typ det jag ska göra idag..

Men vi får se om jag skriver något mer idag, jag kanske bara visar min outfit och så sen. Puss! / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0