- TISDAG


Jag och min älskling för ett tag sen
Helluuu! Hur mår ni? Själv mår jag bra. Sorry att jag inte skrev igår. Glömde helt bort.
Idag har jag varit i skolan som vanligt, efter skolan åkte jag till solna centrum och provade ett par jeans. Ett par svarta. Jag ska få dom av mamma på torsdag typ.. Är jätteglad! Har längtat efter dom så länge.

Men när jag kom hem så käkade vi middag, och sen satte jag mig och pluggade i typ 1 timme. Har muntligt spanskaförhör imorgon och matteprov på torsdag.. Så imorgon ska jag bara plugga matte.

Vet ni vad? Jag längtar så himla mycket till julafton. Det ska bli en sån rolig julafton i år! Mina kusiner kommer hit, min moster, hennes barn (alltså min kusin hehe) och min mosters kille, min mormor och min låtsasmorfar. Alla dom ska hem till mig. Och jag och min kusin Diddi sitter och planerar lite saker som vi ska göra på julafton mohahah... Nej, men det är bara roliga saker. Så här ser min önskelista ut:
1. iPod
2. Kläder
3. Pengar
4. Smycken
5. Parfym
6. Svart skinnjacka
7. Smink

Nu har jag nyss duschat, så nu är jag fräsh och fin. Jag ska sätta mig nu och bestämma vilka kläder jag ska ha på mig imorgon, sen ska jag sova. Är supertrött. Skriver igen imorgon, puss! / Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0