- OMG, JAG ÄR BRUNETT :O

Ohshit! Haha. Man är kanske inte så van att se mig i brunt hår.. Såhär har min dag sett ut:
Jag och Diddi åker till mörby c och köper hårfärg. En brun med pyttelite rött i, så att det inte skulle bli grönt, som det kan bli på några. Så vi åker hem till Diddi och färgar håret, men färgen såg helt rosa ut.. Men sen när vi är klara så ser vi.. Vi hade gjort en riktig tabbe! Jag hade rosa-lila hår! Asså det var sjukt. Så vi drog till mörby igen och köpte en ny färg, en ljusbrun. Som hade BARA brun i sig. Så drog vi hem till henne igen och färgade igen, och då blev det brunt igen. Det är typ mörkbrunt med lite rött i. Jag kanske passade bättre i blondt, men jag gillade det ändå.
Före:

Efter:


Kommentarer
Postat av: Becka

Fint! =D

2009-10-30 @ 17:36:11
URL: http://beckasss.blogg.se/
Postat av: Rebecca Edenström

precis lika söt i blont som brunett, go u! saknar dig rebecca! :)

2009-11-06 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0