- ONSDAG MORGON

 
Bilderna är inte från idag. Min blogg är bara lite tråkigt,
typ inga bilder alls.. Ska ändra mig!

Hello! Hur mår ni? Själv mår jag bra. Jag har inget bestämt nu på dagen.. Men senare ska jag göra saker. Först ska jag träna 16:30, sen efter det ska vi typ byta om och så, och jag vet inte om vi skulle äta efter, hörde inte riktigt. Sen efter det ska vi kolla på matchen! AIK - Örebro. Nu under dagen vet jag inte iallafall..
Jaaaa.. Äh, jag vet inte vad jag ska skriva, så hejdå! /R

HAHA, TACK TILL DIG SOM SKREV ATT DET VAR ONSDAG OCH INTE TORSDAG.. Råkade skriva torsdag morgon istället för onsdag morgon. Ja, jag är ju lite knäpp jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är onsdag idag inte torsdag :D

2009-10-28 @ 12:53:40
Postat av: Anonym

det va så lite så :)

2009-10-28 @ 13:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0