Åh herregud jag fick mitt skolfoto..

Hejsan svejsan bloggen! Nu har www.ffuckiit.blogg.se tagit bort sin blogg så jag har inte någon som härmar mig med min blogg längre. Bra va? :)
Jag var hos doktorn idag, jag gick dit vid 13:45 och tog blodprov och sådär.. För jag har typ fått järnbrist. Skitjobbigt är det faktiskt.. Men iallafall. Sen efter det så åkte jag hem och bytte om till träningskläder, och jag var skiiiit trött som vanligt. Det är jag hela dagarna. Det är ett tecken på järnbrist till exempel! Att man är typ trött hela tiden och har huvudvärk och sånt. Men iallafall, när jag hade bytt om så drog vi till Max och käkade där, jättegott! Och sen så gick vi till Solna Centrum och köpte en ny vattenflaska till mig. Sen så gick vi och hade typ ett litet samtal med min tränare. Sen så fick jag och pappa bara gå runt och vänta, sen kom Michis, så vi gick in och satte oss på Max och värmde oss. Så satt vi tre där och snackade typ, sen efter ett tag kom Elin, sen Moa och Marcus, och sen Emma. Så vi satt där inne på Max och snackade och hade kul. Sen tränade vi, och det gick bra. Sen åkte jag hem nu och duschade, och nu sitter jag här och kollar på skolfotona!!!!!

Nä fyfan vad jag skäms. Jag blev så fuuuul. Aja.. Nu ska jag dra. Puss /R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart du blev fuuuuul, du ser ju ut som min vänstra pung.

2009-10-21 @ 21:44:01
Postat av: linus

Det är klart du blev fuuuuul, du ser ju ut som min vänstra pung.

2009-10-21 @ 21:44:34
Postat av: linus

Det där var av mig

2009-10-21 @ 21:44:41
Postat av: Julia

du blev säkert jättesöt <3

2009-10-21 @ 22:00:28
URL: http://julialundin.blogg.se/
Postat av: anastasia

äru blind eller?

rebecca är hur söt som helst

2009-10-22 @ 18:13:08
Postat av: Rebecca

Men om du tycker jag är så ful, varför kollar du min blogg då? Dra.

Nä du är sötare julia <3

2009-10-22 @ 20:13:30
URL: http://beciss.blogg.se/
Postat av: Anonym

VIST?! du är blind rebecca e het

2009-10-23 @ 20:50:53
Postat av: Martha

jag kan säga varför "han" tittar på din blogg. för "han" har inget liv som vi sa tidigare och är så avundsjuk på dig rebecca!!!

2009-10-24 @ 11:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0