Alla idolerna..

.. ägde ju förfan idag! Alla var så sjukt duktiga.

Idag har iallafall jag fått lite saker. Jag, Albin och mamma var i stan efter skolan, och där fick jag en ny vinterjacka och ett par jeans med nitar på sidan. Det kommer bilder. Sen så åkte vi hem från stan och åkte till mörby centrum för att mamma skulle köpa några skor där. Och vi köpte lite gottgott, så vi fikade sen och hade trevligt när vi kom hem och tittade på idol. Tyckte Eddie var skitgrym idag! Men nu tror jag att jag ska sätta på någon film, har lite huvudvärk så ska bara ta det lugnt nu resten av kvällen. Puss på er /R

Nääää förresten, innan jag gör det ska jag ändra designen lite. Och innan jag börjar kolla på filmen så kommer jag att visa bilder. Ska bara ta några och sen ladda över osv. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0