Igårkväll

Ska kanske berätta vad jag gjorde igårkväll? Det gjorde jag aldrig. Först så gick jag, Albin, Jesper, Jessica, Mathilda, Julia, Siri och Philippa ut, och vi hade askul. Sen så gick jag och Albin in, och vi satt först inne på mitt rum och bara pratade om lite allt möjligt. Sen så gjorde vi te och spelade kort. Sen så satte vi på en film, och vi satt och kollade på den. Och vi blev suupertrötta, så vi gick in i mitt rum och la oss och sov vid typ 1. Jag vaknade flera gånger för jag hörde att det regnade ute, och albin tog allt täcke.. Haha. Sen vaknade vi vid typ.. Jag vet inte haha. Men så låg vi och snackade ett tag, sen gick vi upp och käkade frukost. Och vi körde Wii Fit, sen kollade klart på filmen vi såg på kvällen, sen så åkte han hem.

Okej, jag måste sova nu. Puss /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0