Liten grej sådär..

Tog den av www.puffeduffe.blogg.se . Det gör inget va?

01. Fullständigt namn? Rebecca Karlsson
02. Exakt ålder? 13 år
03. Vart bor du? Solna
04. Bor tillsammans med? Mamma, pappa, lillasyster och storasyster.
05. Husdjur? Katt
06. Färg på ditt hus? Typ.. Gul-orange.. Jag vete fan!
07. När är du född? 22 februari 1996
08. Klass? 7a
09. Vilket år tar du studenten? Vad blir det?.. år 2015 blir det va?..
10. Något jobb? Nope. Bara skolan.
11. När gick du upp i morse? 10.00
12. När ska du sova? Haha jag vet inte
13. Duschat idag? Nope.
14. Kramat någon idag? Ja.
15. Pussat någon idag? Nej.
16. Vad har du ätit idag? 2 mackor, ett glas oboy och ett ägg.

17. Dagens klädsel? Jeans, t-shirt och kofta.
18. Dagens smink? Inget.
19. Dagens sötnos? Baby
20. Dagens roligaste? Pappa


SOCIALT:

21. Har du många vänner?
 Ja, men jag har mina bästa
23. Vem kramade du senast? Sofie.
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Ja.
27. Har du pojk-/flickvän? Japp <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? Ehm.. Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Privat!

FAVORIT:

31. Film? Twilight.
32. Låt? Jag vet inte.. Det finns så många bra.
33. Mat? ALLT! (haha :P)
34. Dryck? Fanta
35. Färg? Mörka färger.
37. Stad? Inte vet jag
38. Land? Hmm.. Sist var jag i Spanien, det var najs.
39. Ämne i skolan? Spanska (!)
40. Strul? Haha baby!

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Albin.
43. Gången du spydde? Typ flera år sedan..
44. Gången du grät? Igår
45. Pizzan du åt? 1 månad sen typ..
46. Gången du var i Göteborg? Sommaren 08
47. Gången du var i Stockholm? Haha jag bor där!
48. Gången du var full? Har aldrig varit.
49. Gången du var hög? Haha har aldrig varit.
50. Personen som såg dig gråta? Albin.

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart.
52. Hund eller katt? Katt.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Oj.. Båda är lika bra. Men festa tror jag.
54. Tvspel eller datorspel? Hmm.. Jag vet inte
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Film eller bio? Hmm.. Vet inte. Båda är ju najs?
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Playahead
58. Sommarlov eller vinterlov? Jag kan inte välja! :S Jag älskar sommaren, men jag äääälskar julen också.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel tror jag..
60. Har du svart hår eller blondt? Blondt.
61. Har du blåa ögon eller bruna? Typ blå-grå-gröna?
62. Choklad eller lakrits? Svårt!
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm tror jag.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger.
65. Coca cola eller fanta? Fanta.
66. Pizza eller kebab? Kebab!
67. Randigt eller prickigt? Randigt.
68. Älska eller älskas? Älska. Det skulle ju vara bättre med båda, men älska.
69. Leva eller dö? Hmm.. leva.. typ.

ANTAL:

70. Personer du älskar?
 Vänner, familj, pojkvän. 
71. Personer du hatar? Dom som får en att må dåligt..
72. Pojk-/flickvänner du haft? 2.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmarsperiod? En.
74. Glassar du ätit på en dag? Typ.. 4 eller 5
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inte vet jag
76. Gånger du haft minnesluckor? På prov!
77. Gånger du varit hög? Noll.
78. Personer du saknar just nu? Pojkvän, farmor..
79. Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte..

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Baby.
81. Ska du träffa imorgon? Baby.
82. Sjöng du senast för? Kan inte sjunga och vill inte sjunga! Gud vad pinsamt..
83. Hade du senast en msnkonversation med? Julia
84. Spelade du tvspel med senast? Min lilla kusin Moa
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Just nu ingen haha.
87. Förtjänar att dö? Mördare och folk som gör så andra mår dåligt.
88. Är söt? Många.
89. Vill du sova bredvid inatt? Massa kuddar, antar jag..

VAD:

90. Gör dig glad? När jag är med vänner/familj/pojkvän
91. Gör dig ledsen? När nån gör så jag mår dåligt.
92. Vill du helst göra nu? Shoppa nya fina kläder.
93. Önskar du att du slapp göra? Vet inte
94. Vill du ha nu? Nya kläder.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Systemkamera.
97. Tycker du om dina betyg? Har inga betyg än.
98. Ångrar du i ditt liv? Ojojoj..
99. Är det bästa som hänt dig? Att jag bytte klass så jag fick min Albin.
100. Hur mycket är klockan? 14:16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0