SHIT VAD JAG HAR ÅKT RUNT IDAG! :O

Hellojsan. Jag har åkt runt jättemycket idag.. Först så åkte jag med 509 till Solna c, där tog jag tåget till pappas jobb. Sen så pratade jag och pappa med en person, och det gick riktigt bra. Är ganska glad just nu! Sen så åkte jag från pappas jobb till Solna c och köpte en halsduk från H&M och ett linne från Gina. Sen så åkte jag hem, lämnade alla saker, gick på toa, käkade lite, och sen drog jag till stan och köpte en mössa från Gina. Sen så åkte jag hem, lämnade alla saker, och åkte vidare till frösunda där jag träffade Jessica, Julia, Philippa, Siri och Carro. Sen åkte jag hem och åt middag, sen så åkte jag till frösunda igen. Och sen åkte jag hem.. Ååh, lite mycket tycker jag haha.

Nu ska jag städa mitt rum, sätta på en film och äta av mitt godis. Jag visar bilder på sakerna jag köpte idag imorgon, okej? Puusss! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0