Ska snart ut igen.

Helluu! Efter skolan så gick jag och Albin hem till Albin, och vi kollade först på tv. Sen så åt vi vofflor, sen så stack vi hem till Jesper. Och vi spelade Monopol (stavning..) och guitar hero, och jag sög som vanligt. Och sen så gick jag hem och käkade, jääättegott. Och nu sitter jag här och väntar på att Albin ska komma hit, han kommer om bara några minuter. Och vi ska gå ut med typ flera stycken och ha roligt. Så jaa.. Vi får se om jag skriver ikväll. Puss på eeeer! /R
Äntligen är det höstlov.. Jaaaa :D Och jag bara älskar halloween. Hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Becka*

sv: haha det gör inget xD tack :), ska du gå på bus elr godis? xD

2009-10-23 @ 20:40:52
URL: http://beckasss.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaah jag blir så arg

2009-10-23 @ 22:11:12
Postat av: anonym

aaah blir så arg när ingen frågar

2009-10-23 @ 22:12:20
URL: http://ngn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0