- Apologize.

Hellu. Förlåt att jag aldrig skrev igår kväll, jag sov över hemma hos min kusin Jessia. Philippa och Siri sov också över där. Vi kollade på Flickan från ovan, riktigt äcklig. Jag säger bara en sak, gå ALDRIG iväg med främlingar som verkar vara hur snälla som helst. Det kan vara äckliga jävla psykopater. Jessica och Philippa hade redan somnat när vi kollade på slutet av filmen och det var typ skitäckligt, så jag och Siri låg där och skrek och var jätterädda haha!

Idag är det påskafton dåra. Klockan 3 kommer mina kusiner hit och käkar lunch och så, och innan det ska jag städa mitt rum och duscha och välja kläder dåra. Men vi hörs om ett tag. Glad påsk!

Jag, Philippa och Siri igår i Kista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0