- I miss you so much that it hurts.

Det var för att jag kom dig så sjukt nära. Du är en av dom som känner mig bäst och du vet mina djupaste hemligheter. Du vet allt om mig. Vi hade verkligen något speciellt, vi kom varandra alldeles för nära, det är därför det är så äckligt jobbigt nu och det är därför jag saknar dig så grymt mycket. Jag kommer ihåg alla våra dagar och minnen, i detaljer. Jag kommer ihåg allt. Det är först nu allting verkligen kommer upp i huvudet. Det var det här jag inte ville skulle hända. Hela min dator och hela min mobil är fullproppade med bilder och låtar med oss. Jag vill inte ha kvar dom, för det sticker till inom mig när jag ser det, men jag vill inte radera allt. Jag vill ändå ha kvar dom och kolla på allting, få uppleva alla minnen igen i huvudet. Helvette.


Kommentarer
Postat av: Becka

Kolla på www.sannarafstedt.se :) Hon lottar ut designer och om man vill köpa :D Annars kan jag hjälpa dig :D Men jag vet inte om jag är så bra ;D hahah



xoxo

2010-04-25 @ 14:58:41
URL: http://beckasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0