- Like you took me to heaven.

Hejhej! Hur är det? Med mig är det bra. Fan vilken härlig och solig dag det var idag! Underbart. Idag har jag varit i skolan som vanligt, där hände det väl typ ingenting, lika tråkigt och ointressant som vanligt. Och sen så gick jag till Julia och Jessica som var i danssalen som ligger precis vid min skola, så var jag där med dom ett tag. Sen gick jag och Julia och käkade på grillen, skitgott! Och så var vi ute i det härliga vädret och fotade, käkade glass och bara njöt av solen. Men när vi hade varit ute ett bra tag så blev det ganska kallt så då gick vi hem. Och nu sitter jag här och är äckligt törstig! Måste bara få dricka något kallt nuuu! Love.

Jullan inne på grillen.

Jag och Jullan <3

Det här gjorde mig bara ännu mer törstig, VILL HA NU! :'(

Jag och Jullan ute i det häärliga vädret!

Jag, hehe.





HAHA fick en skrattattack!

Jag och Jullan.


Hade mina gula converse idag :D


Älskar dig <3









HAHA cool bild va? :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig med!!

2010-04-13 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0