- Oh my god..

Alltså, den här filmen, var helt underbar. Jag älskade den. Jag rekommenderar verkligen den! Fast den var skitsorlig också. Men shiiiiit va bra den va!!! Tack Åsa för en underbar födelsedagspresent. Men jag måste berätta vilken tabbe vi gjorde haha! Jag var lite sen, för min klocka gick fel på mobilen. Jag skulle träffa Åsa 14:10, men jag kom lite för sent, och nästa tåg gick 14:20. Så då hade vi alltså 25 minuter på oss att åka dit (man ska byta tunnelbana också!), köpa biljetter och gå på toa. När vi gått av tåget kutade vi till bion och sprang in där och köpte biljetter och gick på toa. Och vi kom precis i tid.. När vi ska visa våra biljetter säger den där tanten ''Ursäkta, men ni är lite tidiga... Filmen börjar inte förrän om en timme.''. Ja, då hade vi sett fel.. Vi trodde filmen började 14:45, men den började 15:45. Så vi gick in på Burger King och käkade där, sen gick vi in och kollade på filmen. Fast jag skiter i att vi kom för tidigt, filmen var iallafall grymt bra!

Nu ska jag käka middag med min familj, sen ska jag ut och träffa mina vänner och vi ska grilla och ha det mys. Men vi hörs sen. Love

<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0