- Remember when my heart was young.

Hellu. Hur är det? Med mig är det bra. Jag har varit i skolan som vanligt idag. När jag gått hem från skolan, och står utanför dörren och ska låsa upp dörren, så hittar jag inte mina nycklar, då hade jag glömt dom i skolan... blev skitirriterad. För det var KOKHETT ute, och jag skulle gå till skolan i den där värmen och jag behövde ju gå ganska snabbt, för dom stänger liksom skolan. Men jag hann precis i tid och jag hade glömt dom i datasalen. Sen gick jag hem igen, och då ställde jag mig och städade mitt rum och städade köket. Sen pluggade jag. När jag var klar med allt var klockan typ halv 5. Och då la jag mig på soffan och bara somnade, jag var helt slut. Och där sov jag i typ nån timme, sen kom min syster och väckte mig. Och så gick jag och mina systrar och käkade mat på grillen, och nu sitter jag här. Snart ska jag duscha, raka benen och måla naglarna. Men ha det så bra. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0