- Want to go to heaven for a day.

Hejhej. Hur mår ni? Själv mår jag bra. Är bara helt slut, är supertrött. När jag slutade skolan gick jag och Jessica hem till mig en liten stund, för jag skulle byta kläder, och sen åkte vi till hem till Philippa. Siri och Julia var också där. Sen åkte vi till ICA Maxi och köpte godis haha! Sen så åkte vi runt lite överallt, sen gick vi runt i bergshamra. Sen gick vi hem till Naomi och där var vi resten av kvällen.

Vet faktiskt inte vad jag ska göra imorgon, ta det lite lugnt tror jag. Jag ska ladda över lite bilder och sånt nu på datorn, så får ni se dom om en stund. Love

Philippa, Siri, Jessica och jag förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0