- 11 februari 2010

Hello! Hur mår ni? Själv mår jag bra. Är bara lite trött. Idag har jag varit i skolan, och vi hade idrottsdag.. Blä. Efter det gick jag och Albin hem till honom. Bara några minuter efter vi kommit in kom Tobias dit också. Och vi tog det typ bara lugnt. Jag kom hem för kanske en kvart sen. Och när jag kom in i vardagsrummet satt min mamma och min mormor där inne! Min mormor ska sova här inatt. Det var roligt att få träffa henne. Snart ska väl jag käka middag. Lövbiff med pommes frites, MUMS!

Nu ikväll så ska jag bara ta det lugnt, är fortfarande ganska förkyld. Jag ska duscha, va lite med familjen och så. Ta det lite chill sådär.. Men nu ska jag dra. Puss på er!

Jag och Mathilda för nån vecka sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0