- Duschat

Hejhej! Nu har jag nyss duschat. Jag vet faktiskt inte om jag kommer gå till skolan imorgon, mår inte så bra. Men jag hoppas jag ska gå! För jag hatar att bara ligga hemma och inte göra nånting. Det kanske låter helt stört, för egentligen är det hur skönt som helst att vara hemma från skolan, men jag hatar att sitta hemma och vara SJUK. Asså då går jag hellre till skolan och är sjuk. Men det är bara det att vi slutar 4 imorgon, vet inte om jag kommer palla så länge.. För snoret bara rinner här, haha! Och jag börjar få ont i öronen. Så vi får se hur det blir. Men nu ska jag klä på mig pyjamas och sen ska jag sätta på nån film. Love

Jag i somras. Jag vill bara ha sommar nu! Jag älskar också tiden vid påsk, då det bara är sol hela tiden, men man börjar känna lite värme. Då man kan gå till skolan med bara ett par jeans, tygskor, nån skön tröja och bara en skinnjacka över. Då alla vinterkläder försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0