- Fredagkväll

Hejhej! Hur mår ni? Själv mår jag bra. Dansen blev inställd idag, så efter skolan gick jag och Albin hem till mig. Vi spelade Wii, käkade lite och sånt. Sen gick han hem och käkade middag. Jag käkade också middag, sen gick jag upp till ICA och köpte chips och läsk. Innan köpte vi en stor choklad också. Nu väntar jag bara på att han ska ringa och säga att han är klar, då ska jag möta honom och sen ska vi göra något. Vet inte vad. Lite senare på kvällen ska vi väl kolla på film och käka allt gottgott. Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör! Men ha en bra fredagskväll! Puss på er

Jag och Albin i 5an. Alltså ungefär 2 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0