- Hiss och diss


Folk som ska leka balla - Liksom varför ska man leka så ball framför just vissa? Man blir mer omtyckt om man bara är sig själv och inte ska leka ball så fort en speciell person dyker upp.

För mycket färger - Alltså jag menar inte att jag inte gillar färger, jag har själv rätt mycket färger i min garderob, i mitt rum osv, men om man absolut inte matchar färger och sånt med sina kläder. Jag tycker det bara ser stört ut när man kommer med typ 10 olika färger på kroppen.


NO - Usch vad jag hatar NO. Jag fattar typ aldrig vad min lärare snackar om. Nu på den senaste tiden börjar jag fatta lite mer, men jag gillar inte NO. Det är roligt när man laborerar, men annars är det inte roligt. Det är bara tråkigt, tråkigt, tråkigt!



Converse - Jag bara älskar Converse. Dom är så himla fina! Typ alla färger är fina (men då måste man matcha! ;D). Dom går att ha på våren, sommaren, hösten och ibland på vintern.. Själv har jag 4 par. Ett par svarta, ett par vita, ett par blåa och ett par lila. Jag ska köpa ett par gula tror jag. Men jag älskar Converse!

Såhär kommer säkert min hylla se ut en dag..

Svarta jeans - Jag har ett par svarta jeans. Men dom börjar förlora färgen för att jag har tvättat dom så mycket, så ska köpa nya snart. Men jag älskar svarta jeans. Man kan ha precis allting till svart. Svart är en ganska tråkig färg, tycker dom flesta, men det är asfint tycker jag! Hiss för det!


Indiska - Det är en sjukt bra affär. Där finns det jättefina saker man kan ha i rummet. Kuddar, lampor, gardiner och mycket annat! Jag har många saker i mitt rum som kommer från indiska. Dom har rätt coola kläder där också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0