- Lördag

Hejhej! Hur mår ni? Själv mår jag bara bra. Idag har jag varit i Solna centrum och köpt örhängen dåra, det blev typ 10 par eller något. När jag gick hem från bussen började någon kasta snöbollar på mig, då var det min farsa som stod och kastade massa snöbollar på mig bakom någon snöhög, haha! Och då gick vi hem och bakade bullar med min lillasyster. Vi ska ha lite kalas här imorgon med släkten, för både jag och min lilla kusin Moa har nyss fyllt år, så då ska släkten komma hem till mig imorgon och vi ska fira oss. Men lite senare idag ska jag träffa mina kompisar igen och jag ska vara med dom hela kvällen. Det ska bli superkul!

Imorgon ska vi som sagt ha lite kalas här. Och sen typ klockan 5 ska jag och Jessica börja röra oss mot dansen. YEEES! På måndag är det ingen skolaaaa! Hihi. Så himla najs. Men ha det så bra så hörs vi senare. Puss på er

Jag och mina vänner på Halloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0