- My birthday

Hejhejhejhej! Jag är så glad just nu. Jag har fått jättefina presenter, det är så många som har kommit fram och sagt grattis, det har varit en superbra dag.

Såhär har min dag sett ut: Min familj kom in ungefär halv 7 och sjöng för mig och jag fick många fina presenter. Ni får se bild på allting snart. Sen så gick jag till skolan, och det var många som kom fram och sa grattis, tack alla! Efter skolan så åkte jag jättesnabbt till Solna centrum och där tänkte jag köpa ett par jeans, men dom fanns tyvärr inte där... Så imorgon ska jag åka till Kista istället och köpa dom. Sen så åkte jag hem, och jag var hemma i typ en kvart, sen ringde Siri och sa ''gå till ICA nu''. Så jag gick dit, och vi gick hem till Jessica. Då hade dom tänt ljus, köpt godis, chips och läsk, och så kollade vi på en skräckfilm. Tack så mycket tjejer! Sen gick alla vi hem till mig, och där käkade jag lite middag bara, sen käkade alla vi tårta! Mums, supergod var den. Och sen satt vi inne på mitt rum och snackade och hade det trevligt. Så har min fina dag sett ut.

Imorgon ska jag vara i skolan såklart, sen ska jag åka till Kista och köpa ett par jeans. Och mina gula Converse! Jag fick 500 kr av mina vänner som ska vara till ett par Converse. Så jag tror nästan att jag ska köpa mina gula imorgon också. JAG ÄLSKAR CONVERSE! Men nu gör jag ett nytt inlägg och visar allt jag fått. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0