- Presenter


Tre böcker

Ett halsband

Högtalare till iPoden!


Leggings

Ett linne

Ett till linne

... och ett till linne.

1000 kr + 500 kr från mina vänner

En ring

En fin sjal

Ett skärp

Solglasögon

En väska

Peaceörhängen

Peaceörhängen

Och ett till par örhängen

Och sist, men verkligen inte minst!

NI VET INTE HUR STOLT JAG BLEV NÄR JAG SÅG DOM HÄR. ASSO JAG ÄR SÅ HIMLA GLAAAAAAD! :D När jag ska köpa mina gula converse, då har jag sex olika converse. Det är sjukt, men jag ÄLSKAR converse. Alltså jag samlar på dom. Ååååh, tack för att converse finns.

Japp! Det var det jag har fått. Jag fick faktiskt ett till linne och ett till par leggings, glömde bara att ta kort på dom. Jag är iallafall supernöjd. Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen och sen sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0