- Sportlooov!

Nu har jag sportlov. Hihii! Idag har jag varit i skolan och haft mitt engelskaprov dåra. Det gick faktiskt väldigt bra. Vi skulle egentligen sluta halv 4, men NO-barnen fick sluta kvart i 2 istället, jippie! Så då gick jag och Tobias hem tillsammans och på vägen träffade vi Jesper. Då gick vi tre hem till mig. Först satt vi i mitt kök och käkade en burk pepparkakor (hehe) och sen satte vi på Titanic. Precis när filmen började kom Siri hem till mig också. Och då gjorde vi alla fyra te och kollade på filmen. Runt klockan 4 började jag och Siri byta om till våra danskläder, sen började vi vandra mot dansen. Det gick skitbra på dansen idag. Sen gick jag och Julia hem till mig, sen efter ett tag kom Naomi, sen efter ett tag kom också Siri och Philippa. Senare gick vi ut och hängde ute. Det var ju typ plusgrader ute, så vi passade på att vara ute lite nu. Sen gick vi hem till Naomi...

Och asso det glömmer jag aldrig. Vi hade så jävla kul där asso hahahah! Men imorgon ska jag åka till Solna centrum och köpa örhängen, sen ska jag träffa tjejerna senare. Men nu ska jag dra. Pussss

Saknar dig redan sötnos. Du kommer vara borta några dagar nu. Jag älskar dig megamycket och tack för alla gånger du funnits där för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0