- Tisdag

Hejhej. Hur är det? Med mig är det toppen. Idag har jag varit i skolan och tråkat. Efter skolan drog jag till Solna centrum och köpte ett linne på gina. Ett vanligt marinblått. När jag kom hem började jag städa mitt sjukt stökiga rum, så nu är det jättefint här inne! Sen så satte jag mig bara här inne typ... Jag ska snart käka middag, sen ska jag göra en läxa. Sen ska jag sitta här och skriva lite saker.

Imorgon ska jag vara i skolan dåra, sen ska jag och Albin åka till Solna centrum. Jag måste visa honom vad jag önskar mig i present, så vi ska åka dit tillsammans. Sen från Solna centrum så ska vi åka direkt till skolan, för vi ska ha klassmiddag med klassen. Så det är väl typ det jag ska göra imorgon.

Skriver om ett tag igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0