- BILDER

Dom här bilderna är från när Siri och Julia sov här:

Haha vi e knasiga ^^

Älskar er tjejer <3

Jag och lilla Jooolia

Siri, Julia och jag

Jag sover inte! Jag pratar och blundar samtidigt

Vi dagen efter! Alltså dagen innan nyår.
Här är bilder från nyår:

Siri och Jessica på middagen

Jag och Julia på middagen

Siri, Julia och jag efter middagen

Julia, jag och Carro där bak :P

Julia, Siri och jag

Vi dansaaar! Man kanske inte ser så mkt..

Här ser man bättre :)

Carro, Julia, jag och Jessica

Jag och Julia

''I'm a technorocker!!!!!''

Carro, Jessica och jag

haha, samma personer igen

Jag hemma hos Siri
^
Jag och Julia hemma hos Siri

Siri, jag och Naomi

Vi lagade mat typ klockan 2 på natten haha!

Titta vad mysigt vi hade det!

Jag var skiiittrött här!

Jag hemma hos mig nästa morgon!

Kommentarer
Postat av: Siri

OMG TA BORT SISTA BILDEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2010-01-03 @ 12:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0