- FINA SMYCKEN

Här är det lite bilder på smycken som jag tycker är snygga. Det är typ bara nitar och sånt, men det är ju sjukt snyggt, men ta en titt!

Jag tycker allihopa är grymt coola.
Nu har jag duschat och allt sånt. Nu ska jag sätta på mig lite myskläder, göra te och sätta på nån film. Asso åååh vad jag längtar till sommaren! Jag vill bara ha varmt, ha på mig mina sommarkläder och slippa skolan. Hatar det här äckliga vädret. Och när man går runt i affärer, då ser man bara massa vår- och sommarkläder! Jätteirriterande, för då börjar man bara längta efter sommaren ännu mer. Usch. Redan dagen efter skolavslutningen drar jag till Grekland, där ska jag vara där en vecka. Och sen kommer jag hem, och så ska jag vara jättemycket med mina vänner och ha det kul. Men nu ska jag gå. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0