- FREDAG IMORGOOON

Hejhej! Idag har ju jag varit i skolan dåra.. slutade efter lunch idag igen! Jättenice. Så jag, Tobias och Albin gick hem till Albin. Och där var vi och gjorde många saker. Sen efter ett tag kom Albins bror och hans tjej hem, och alla andra killar satt och spelade tv-spel, så det var rätt tråkigt.. Så jag gick in till Emma (albins brors tjej) och där satt vi och pratade rätt länge. Det var lite trevligare. Sen så gick jag hem, och snart ska jag käka middag. Efter det vet jag inte vad jag ska göra.. Jag ska duscha och städa rummet.

Juste, jag har fått några kommentarer om conversen.. ALLA har sagt lila. Själv tycker jag faktiskt gula, haha. Det är ju dom lila och dom gula jag väljer mellan. Visst, jag älskar lila, men gula är ju också asballa tycker jag.

Nu ska jag äta middag. Skriver efter det!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0