- FYFAN VAD JOBBIGT

Okej, nu är det såhär, att jag har en pojkvän. Och det har varit typ jättemycket problem mellan oss sen vi började 7:an. Asso han har typ sårat och svikit mig jättemycket under den tiden. Och nu börjar jag bli trött på det. Jag ger honom alltid nya chanser hela tiden, och varje gång vi bråkar säger han alltid ''Men jag lovar, lovar och lovar att jag ska ändra mig''. Men det gör han aldrig, men jag ger honom en massa chanser iallafall. Och det börjar jag bli väldigt trött på. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med honom. Om jag ska forsätta ge honom chanser eller om jag ska sätta stopp för det här på egen hand, alltså göra slut med honom. Jag har pratat väldigt mycket med mina vänner om det här, och alla mina vänner säger samma åsikt. Asso jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Han har gjort många dåliga saker, men det gör alla. Men han har gjort väldigt många bra saker också. Även fast jag blir jättesårad av honom ofta, så älskar jag fortfarande honom sjukt mycket. Men asso alla har nackdelar, det finns inte en enda människa på hela jorden som inte har nackdelar. Men jag kan känna ibland att det blir för mycket.. Och jag kan knappt tänka ut vad jag ska göra. Asso det är skitjobbigt.








När jag kollar igenom alla bilder på oss, då börjar jag tänka på alla våra minnen. Asso när du är den där ängeln, som du kan vara ibland, då har jag så otroligt roligt med dig. Jag bara skrattar hela tiden. För våran humor, asso den är sjukt tråkig. Den är så tråkig så jag börjar skratta så himla mycket. Men jag börjar bli riktigt trött på att allt annat ska gå före mig. Du har aldrig tid för mig längre, du kan inte ens ha på mobilen så man iallafall kan smsa eller ha någon kontakt. Det är riktigt tråkigt och riktigt dåligt. Jag är besviken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du göra slut?

2010-01-05 @ 12:15:33
Postat av: Philippa

rebecca, imorgon ska du träffa honom. Jag hoppas verkligen att ni pratar igenom allt, men om det inte blir bra så har du bara en sak att göra. Och du vet vad! Mina tårar höll nästan på att kommma, jag hoppas verkligen att allt löser sig. Jag älskar dig!

2010-01-06 @ 01:39:16
Postat av: Rebecca

Tack älskling. Älskar dig också!

2010-01-06 @ 02:05:37
URL: http://beciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0