- GODMORGON

Hejhej. Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen. Då gick jag upp och käkade frukost, och sen började jag klä på mig. Jag är faktiskt helt klar. Har klätt på mig, borstat tänderna, packat väskan.. Så japp, jag ska gå till skolan om en halvtimme. Det här är dagens outfit:

Vitt linne - Ginatricot
Svart tröja - Bikbok
Svarta strumpbyxor - Vet ej..
Armband - Fick av Philippa
Klocka - EDEN
Halsband - Fick i julklapp 2008
Förlåt för att jag typ aldrig visar dagens outfit, ska börja göra det oftare!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Philippa

sötnos :)

2010-01-19 @ 21:18:42
URL: http://pippas.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin outfit! :)

2010-01-20 @ 14:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0